Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 6 Feb 2024 12:29:31 +0200

Tere!

Jõelähtme Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/01178 
aadressile Harju maakond, Jõelähtme vald, Jõelähtme küla, Mesiniku, Harju 
maakond, Jõelähtme vald, Jõelähtme küla, Mesiniku (Ühepereelamu, 
reoveemahuti) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Riigitee kaitsevöönd

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26879989>  (menetlus nr: 
414688), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 16.02.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Jõelähtme Vallavalitsus) või menetleja (PIRET HAAS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister